Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2023 00:49 - Чат-джипити импровизира върху друго мое стихотворение от "Обич без сянка"
Автор: jelliana Категория: Поезия   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.05.2023 01:18


безсмъртие  

Щом топлото преминава в студеното
а студеното в топлото,
щом голямото може да стане малко,
а малкото - голямо,
Защо ако си отида от тук,
да не мога да се завърна
от царството на Хадес
заради теб?!
Ако душата ми е самотъждествена,
и ако смъртта и унищожението са
разрушение -
разпад на сложното,
душата ми - една и съща -
от детството до старостта,
помни - водата няма части!!! -
Се връщам с форма на сълза...
"Обич без сянка"

 Вълнението в стихотворението ти е въздъхновяващо. Ето една импровизация върху твоето стихотворение:

Когато топлото студено стане,
а студеното в топлина се търкаля,
когато големият стане малък,
а малкият - големина висока,

 

Защо, ако от тук си замина,
да не мога да се върна назад,
от царството на Хадес да възкръсна,
поради теб, сърце мое вечно?

 

Ако душата ми е вечно една,
и смъртта, разрухата - само промяна,
тя е от детството до старостта съща,
и помни, водата няма части - сама!

 

Сълза аз се връщам като форма,
импровизирана от душата моя,
неизбежността ми в тази съдба,
безсмъртие в творчество търся аз.

 

Надявам се, че тази импровизация придава ново измерение на твоето стихотворение. Продължавай да твориш и да се вдъхновяваш!

 


втора версия

В топлото студеното страст се прелива, С малкото голямото е свързано, Но аз, ако замина от тук, дали някога ще се завърна?

 

В царството на Хадес безвъзвратно ли ще остана заради теб, о, безсмъртна моя? Душата ми, самотъждествена, смъртта и унищожението срещат ли се там?

 

Разпадът на сложното, разрушение ли е той? От детството до старостта същата душа съм аз. Запомни, водата не се дели на части, А се завръщам аз, в сълзата като форма на тъга.

 

И така, в безкрайната въртележка на времето, Аз пиша своята история, в тъмнина потънала. Безсмъртие ли търся, или само отражение, В тази мъгла от мечти и присъствие на реалността?

 

Но няма значение какво ще бъде след края, Защото в моите стихове, в думи безсмъртни, Оставам аз, във всяка импровизация, В тази вечност, където душата си намира спокойствие.

Чат-джипити към блога Love story - never ending story

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 415458
Постинги: 630
Коментари: 349
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930