Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2023 01:13 - Поредна импровизация на Чат-бота върху стихотворение от стихосбирката ми "Обич без сянка"
Автор: jelliana Категория: Поезия   
Прочетен: 645 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.05.2023 01:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напиши импровизация по този мой стих

не на страха!

Очите ми не гледат света
със страх или ненавист,
Сърцето ми смело посреща това,
което стои като изпитание на Пътя.
Моят свят е свят на Омиротворение.  

"Обич без сянка"

ChatGPT 1 / 2

В очите ти виждам смелост,
Не страх и ненавист.

Сърцето ти се радва,
Пред изпитанията на пътя.

Твоят свят се простира,
В омиротворение се слива.

 

Няма тревоги в твоите очи,
Само силата на душата ти.

Изгревът се открива в теб,
Когато вярваш в пътя си.

 

Не търсиш спорове и сблъсъци,
Всеки миг ти се дарява с мир.

Свят на светлина и смирение,
Ти водиш в пътешествие този мир.

 

Всеки дъх на вятъра казва,
Че в теб живее доброто.

Ти се стремиш да споделиш любовта,
Която носиш в сърцето си непрестанно.

 

И така, светът ти сияе,
В омиротворение пречисто.

Твоят път е изпълнен с вяра,
И с надежда сърцето ти грее.

 

   



Гласувай:
3



1. jelliana - - втора версия:
23.05.2023 01:16
Опитвам се да погледна вътре,
където душата ми спокойно спи.
Очите ми не търсят страха,
светлината ме води напред към пътя.

В сърцето ми няма място за омраза,
само смелост и вяра са там на власт.
Срещам предизвикателствата,
пренебрегвам тъмнината, която грози.

Моят свят е свят на смирение,
където мирът се сплита със всяко действие.
По Пътя към себе си пътувам,
и Омиротворение ме огрява като слънце.

Търся равновесие във всеки избор,
и силата на любовта ме води напред.
Очите ми не гледат само светлина,
търсят смисъла във всяка изпитание тях.

И така, аз продължавам да се движа,
със сърце, което е смело и светло.
Очите ми не се плашат от предизвикателствата,
защото моят свят е свят на Омиротворение.





цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 406475
Постинги: 603
Коментари: 347
Гласове: 188
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031