Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2023 17:09 - Мерилин Монро и митът за нея
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 218 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2023 17:13


 Разправят, че някога Мерилин била казала на Айнщайн със своята очарователна откровеност: „Ти и аз бихме могли да имаме дете, което би наследило моята красота и твоята интелигентност“. На което бащата на теорията на относителността и атомната бомба отговорил: „Или да наследи моята красота и твоят интелект.“ По онова време все още не ce e знаело (тестовете били направени по-късно), че коефициентът на интелигентност на Мерилин Монро е 165, (пет точки над "най-великия гений на всички времена")!!! Мерилин Монро (Норма Джийн Бейкър, 1926-1962) била страстен любител на книгите. Имала библиотека oт над хиляда книги. Била прекарвала часове в четене на произведения на литературата, поезията, театъра, философията, тъй като нейният дух, освен голямото желание за живот, изпитвало ненаситно любопитство и глад за знания. Някои от прекрасните цитати на тази велика жена са:
1. Едно от най-хубавите неща, които са ми се случвали е, че съм жена. Така трябва да се чувстват всички жени.
2. Колко грешно е жената да очаква мъжът да и изгради светът, който желае, вместо сама да го създаде.
3. Кариерата е нещо прекрасно, но не можеш да се гушкаш с нея в студена нощ..
4. Не ми е до пролетта. Чувствам се като червена гореща есен.
5. Никога не съм била в холивудска битка или вражда. Имам най-прекрасната памет що се отнася до забравянето на неща.
6. Несъвършенството е красота, лудоста е гениалност и е по-добре да бъдеш абсолютно нелеп, отколкото абсолютно скучен..
7. Никой не е казал, че съм била хубава, когато бях дете. На всички деца трябва да се казва, че са красиви, дори и да не са.
8. Умното момиче целува, но не обича, слуша но не вярва и напуска преди да я напуснат.
9. Да бъдеш секс символ е тежко бреме за носене, особено когато човек е уморен, наранен и объркан.
10. По-добре е да си сам, отколкото нещастен с някогo.
11. Разочарованието карат да отворите очите си и да затворите сърцето си.
12. Аз съм добра, но не съм ангел. Прегрешавам, но не съм дявол. Аз съм просто малко момиче, в големия свят, опитващо се да намери някой, когото да обича.
13. Сексът е част от природата. И се разбирам прекрасно с природата.
14. Никога не съм напускала някого, в когото съм вярвалa.
15. Ако можеш да накараш едно момиче да се смее, можеш да я накараш да направи почти всичко.
16. Ако бях следвала всички правила, никога нямаше да стигна доникъде.
17. Ако се каниш да бъдеш двуличен, направи поне едното си лице хубаво..
18. Мъжете, които мислят, че миналите любовни истории на жената, правят по-малка любовта й към тях, обикновенно са глупави и слаби. Една жена може да даде нова любов на всеки мъж, който обича, при условие, че не са твърде много.
19. Bсички трябва да започнем да живеем преди да сме станали твърде стари. Страхът е глупавo нещо. Също и покаянията. Не забравяйте, HE бъдете предубедени - хората сa такива, каквито са, а не това, което разправят за тях! От нета
image       
 



Гласувай:
0



1. jelliana - !
21.04.2023 07:00
"Съветвам те да не се шегуваш с две неща – с хубава жена и с хубава книга! Хубавата жена ще те накара да се влюбиш, хубавата книга – да се срамуваш."

Емилиян Станев
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 415494
Постинги: 630
Коментари: 349
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930