Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2023 23:08 - Бисквитка
Автор: noir Категория: Поезия   
Прочетен: 1991 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ти си бисквитка с карамелен аромат,
който с гъдел докосва сетиватa:
орехи, брашно, а отгоре - мармалад,
да впия устни в теб - с нетърпение очаквам.

Макар жадно да преглъщам желанието свое,
бавно те завъртам, за да те разгледам.
Апетитна си, а това ме прави неспокоен
и погледа си от теб вече не отлепям.

Играя си със теб над чашата със мляко,
а ти от ръката ми чевръсто се изнизваш,
аз с пръсти от нея ловко те изваждам,
подгизнала и мокра, нежно те облизвам.

Като залеза - в устата ми топиш се,
Кремообразна, крехка, със сметанов вкус,
и глада ми за сладки изкушения засищаш
по-добре дори от ефирен шоколадов мус!


image







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
03.06.2023 09:57
Само днес и утре, 25% намаление на всички БИСКВИТИ в BILLA.

Използвай промокод PRINCE на касата.

Не се комбинира с други промоции
цитирай
2. tae - Само днес и утре, 25% намаление на ...
03.06.2023 15:54
noir написа:
Само днес и утре, 25% намаление на всички БИСКВИТИ в BILLA.

Използвай промокод PRINCE на касата.

Не се комбинира с други промоции

дай един лимон, че да си събера усмивката (:
цитирай
3. noir - ~ N ~
03.06.2023 17:36
tae написа:
дай един лимон, че да си събера усмивката (:


Получаваш. Къде го искаш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noir
Категория: Лични дневници
Прочетен: 488770
Постинги: 308
Коментари: 970
Гласове: 14311