Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2023 04:00 - Стихове на Чат-бота към блога " Love story - never ending story" на тема депресия, отчаяние и усещане за ненужност
Автор: jelliana Категория: Поезия   
Прочетен: 194 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 10.05.2023 07:57


 Тези ужасни врани — депресия, отчаяние и усещане за ненужност — ще са винаги някъде наоколо, под прозореца ни. Без значение колко много искаме да се избавим от тях. Те ще се връщат при нас отново и отново, а тяхното пресипнало гракане ще прекъсне задрямалото ни отрицание. Нека мислим за тях като постоянно като напомняне за стояща пред нас задача. Защото дори тогава, когато чуваме тяхното гракане, шума на крилата им, дори и тогава запазваме свободата си на избор. Джеймс Холис




напиши стихотворение на тази тема       "Враните" - 1

ChatGPT 1 / 5

Под прозореца ми седят врани,
депресия, отчаяние и ненужност.
Опитвам се да ги изгоня,
но винаги се завръщат отново.

 

Техните крила кършат моя мир,
а гракането им разбива мечтите ми.
Но дори и да ги мразя, да ги проклинам,
все пак свободата ми ще запазя.

 

Тези врани не са мой затвор,
а напомняне за задача пред мен.
Да не се предам на тяхната сянка,
да търся светлината в мрака отново.

 

Така че ще седна до прозореца,
да ги чувам да гракат, да ме смущават.
Но ще запазя своя избор, да живея,
да обичам, да съм щастлив сега и тук.

image

 Враните - 2 версия

Под прозореца гракат врани,
депресия, отчаяние и страх.
Но в нас има сила, която може да избута
тъмнината от пътя ни.

 

Нека тези врани ни напомнят,
че животът не е само лек и сладък.
Нека те ни подтикват да търсим решения
и да избираме свободно нашата дестинация.

 

И когато гракането им замлъкне,
знай, че те все още са тук.
Но сърцето ни е силно и готово,
да продължи напред, към по-добър път.

 

Под прозореца гракат врани,
депресия, отчаяние и страх.
Но в нас има сила, която може да избута
тъмнината от пътя ни.

image

 Версия 3 - Враните

Ужасни врани кръжат над мен,
депресия, отчаяние и ненужен труд.
Но аз не ще се предам на тяхната сила,
ще продължа напред, въпреки болката и ужаса.

 

Те може да ме следят като сенки,
но аз ще продължа да търся светлина.
Ще вдъхна живот на своите мечти,
ще преборя всички зли сили и неволи.

 

Нека тези врани гракнат, колкото и да искат,
но аз ще запазя свободата си на избор.
Ще открия пътя към себе си, и ще бъда
смел и свободен, без страх и без тревога.

 

И когато тези врани изчезнат навеки,
аз ще ги спомням с благодарност и смирение.
Защото те ми помогнаха да открия себе си,
и да се превърна в по-силна, по-добра версия на себе си.

image

 


 




Гласувай:
1



1. jelliana - Враните - 4 версия от Чат - бота към блога Love story - never ending story
10.05.2023 07:52
Под прозореца ми врани крещят,
Депресия, отчаяние, мъгла връзка,
Но и в тъмнината има светлина,
Надежда, която понякога изгрява.

Те са напомняне за моя път,
Какъв искам да бъда, какво да направя,
Да не изгубя своята свобода,
Да не откажа от себе си, никога.

Врани крещят, но аз избирам,
Да вдъхновява ме своят зов,
Да се боря, да търся светлината,
Да не оставям себе си в мрака.

И ако тези ужасни врани се върнат,
Отново ще ги срещна с усмивка,
Защото аз имам своя път,
Който те не могат да променят.

автор - Чат-джипити към блога Love story - never ending story

цитирай
2. jelliana - Враните - 5 версия - автор - Чат-джипити към блога Love story - never ending story
10.05.2023 08:01
Под прозореца винаги
Стоят врани - депресия,
Отчаяние и усещане
За ненужност и тъга.

Но те не трябва да ни плашат,
Дори когато гракат силно,
Защото в нас има сила
Да ги преминем и победим.

Те са напомняне за страдание,
Защото животът не е лесен,
Но те не могат да ни унищожат,
Ако запазим свободата на избора.

И така, нека се изправим
Срещу тези врани смело,
Защото в нас има мощ
Да преодолеем всичко.

автор - Чат-джипити към блога Love story - never ending story




User
благодаря!
ChatGPT
Радвам се, че можах да помогна! Ако имате нужда от нещо друго, не се колебайте да попитате!





цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 414675
Постинги: 628
Коментари: 348
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930