Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2023 04:18 - Приключение с книга
Автор: jelliana Категория: Поезия   
Прочетен: 132 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 04.05.2023 13:41


image 

напиши ми стихотворение за четенето на книги  

ChatGPT 2 / 2 Ето едно стихотворение, което може да отрази красотата на четенето на книги:

 

Четенето на книги е като пътуване, вълнуващо и непрекъснато.
Пренася ни в свят от мечти и въображение,
дава ни крила да изпълним всичко, което си поискаме.

 

Книгите ни водят на пътешествие извън времето и пространството,
където можем да бъдем които искаме да бъдем.
Те откриват врати към неизвестните светове,
където можем да намерим истината и светлината.

 

Четенето на книги е като разговор с мъдър приятел,
който ни вдъхва надежда и сила. Той ни помага
да разберем себе си и света около нас,
дава ни мъдрост и съвети за живота.

 

Книгите са съкровище, криещо се в страниците,
което чака да бъде разкрито и открито.
Те са вълшебен ключ, отключващ врата

към нашата вътрешна красота,
към мечтите ни и към безкрайния потенциал, който носим в нас.

 

Четенето на книги е дар, който ни дава възможност
да изживеем много животи, да открием нови хоризонти
и да се заредим с вдъхновение и енергия.
То е едно незабравимо пътуване,
което ни прави по-добри хора и ни помага
да намерим своя път в живота.

втора версия

Книгите са съкровище, криещо се в страниците, което чака да бъде открито и изследвано. Те са ключ, който отключва вратата към нашата вътрешна красота, към мечтите ни и към безкрайния потенциал, който носим в нас.

image

 

 

 






Гласувай:
1



1. jelliana - Приключение с книга
04.05.2023 04:33
В ръцете ми книгата е,
отварям я и влизам в света й
Дума след дума, страница след страница,
вълнуващо е там да бъдеш.

В едни страници срещам приключения,
в други – любовта се обвива около мен.
Сърцето ми се вълнува, мислите ми летят,
чрез думи в книгата забравям за света сега.

Докато чета, никакво време не ме спира,
свободната ми душа се вдъхновява.
Четенето на книга е като да пътуваш,
през време и пространство да се носиш.

Опитвам се да не оставям книгата настрани,
поне един път да я завърша цялата.
Защото книгата във мен оставя следа,
която с мен винаги ще бъде.

Така четейки, не избягвайки нито една дума,
откривам себе си, света, който е пред мен.
С книгите в ръце продължавам да пътувам,
в света на фантазията, мъдростта и сънищата безкрайни.

Автор Чат-бота към "Love story - never ending story"


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 413123
Постинги: 624
Коментари: 348
Гласове: 192
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930