Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2023 03:57 - Чат ботът пише ода за любимата непослушна котка
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 309 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.06.2023 04:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Напиши ода за любимата непослушна котка  

ChatGPT

О, непослушна котко, с чар и енергия,
Ти си уникална, със своето своенравие.
Твоите капризи и игриви джамбази,
Ме карат да се смея и да те обичам безкрайно.

 

Ти се качваш на масите и полилея,
С крачетата си, докато се разиграваш.
Ти ми даряваш усмивки и щастие,
В твоето присъствие, всичко е чудесно.

 

Играеш с топките, хващаш птички във въздуха,
Скачаш и падаш, но никога не се задържаш.
Но каквото и да правиш, не ти се сърдя,
Защото си моето сладко котешко чудо.

 

И когато нощта идва и спя тихо,
Ти наливаш живот в моя сън безмълвен.
Спящо до мен, с допир на мека козина,
Ти си моята непослушна котка драга.

 

О, непослушна котко, ти си мое весело слънце,
Със своята красота, си очарование и сълзи.
Ти ме учиш да се радвам на малките неща,
И в сърцето ми, винаги ще бъдеш привързана.

 

И така, ода ми приключва с любовта ми към теб,
Непослушна котко, ти си мое съкровище.
Със смешките си и забавите безброй,
Ти правиш живота ми по-щастлив и пълен с радост и радост.

 

Благодаря ти, любима моя котко, за всичко,
За непослушните ти шаловлии и сълзи.
Обичам те, непослушна котко, и нека винаги,
Ти да бъдеш моята непослушна котка - мое безкрайно щастие.

 

image  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 412689
Постинги: 623
Коментари: 347
Гласове: 192
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930