Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2023 17:26 - Чат джипити превежда от руски КОГДА БОГ ОТВЕЧАЕТ ТЕБЕ...
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 187 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.05.2023 17:30


 Преведи на български : КОГДА БОГ ОТВЕЧАЕТ ТЕБЕ...
Архимандрит Виктор (Мамонтов)


Ты говоришь: «Это невозможно!»
Бог говорит: «Со Мной возможно все»
Ты говоришь: «Я слишком устал!»
Бог говорит: «Я успокою тебя»
Ты говоришь: «Никто не любит меня»
Бог говорит: «Я люблю тебя»
Ты говоришь: «Я не могу продвигаться вперед!»
Бог говорит: «Довольно для тебя благодати Моей,
сила Моя в немощи свершается»
Ты говоришь: «Я не понимаю окружающий меня мир»
Бог говорит: «Я буду направлять твои шаги»
Ты говоришь: «Я не могу это сделать»
Бог говорит: «Со Мною ты можешь все»
Ты говоришь: «У меня не хватает способностей»
Бог говорит: «Я способен обогатить тебя всем необходимым»
Ты говоришь: «Это не пойдет мне на пользу»
Бог говорит: «Это пойдет тебе на пользу»
Ты говоришь: «Я не могу простить себя»
Бог говорит: «Я прощаю тебя»
Ты говоришь: «Я не могу справиться с этим»
Бог говорит: «Я обеспечу тебя всем необходимым»
Ты говоришь: «Я боюсь»
Бог говорит: «Я не дал тебе духа боязни»
Ты говоришь: «Я постоянно чем?то озабочен и разочарован»
Бог говорит: «Возложи на Меня все свои заботы»
Ты говоришь: «У меня недостаточно веры»
Бог говорит: «Я даю каждому его меру веры»
Ты говоришь: «Я недостаточно умен»
Бог говорит: «Я даю тебе мудрость»
Ты говоришь: «Я чувствую себя одиноким»
Бог говорит: «Я никогда не покину тебя»


  ChatGPT Когато Бог отговаря на тебе... Архимандрит Виктор (Мамонтов)

 

Ти казваш: "Това е невъзможно!" Бог казва: "С Мен всичко е възможно."

 

Ти казваш: "Съм твърде изморен!" Бог казва: "Ще те успокоя."

 

Ти казваш: "Никой не ме обича." Бог казва: "Аз те обичам."

 

Ти казваш: "Не мога да напредна!" Бог казва: "Достатъчно е за теб благодатта Ми, Моята сила се изпълнява в слабостта."

 

Ти казваш: "Не разбирам света около мен." Бог казва: "Ще насочвам стъпките ти."

 

Ти казваш: "Не мога да го направя." Бог казва: "С Мен всичко можеш."

 

Ти казваш: "Липсват ми уменията." Бог казва: "Аз мога да те обогатя с всичко необходимо."

 

Ти казваш: "Това няма да ми помогне." Бог казва: "Това ще ти бъде полезно."

 

Ти казваш: "Не мога да си простя." Бог казва: "Аз ти прощавам."

 

Ти казваш: "Не мога да се справя с това." Бог казва: "Ще те осигуря с всичко необходимо."

 

Ти казваш: "Страх ме е." Бог казва: "Не съм ти дал дух на страх."

 

Ти казваш: "Винаги съм притеснен и разочарован."
Бог казва: "Възложи всичките си грижи на Мен."

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 415025
Постинги: 629
Коментари: 349
Гласове: 193
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930