Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2023 08:00 - Чат джипити импровизира върху стихотворението ми incendium veritas от стихосбирката "Обич без сянка"
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 150 Коментари: 0 Гласове:
1



 incendium veritas

Огънят проверява метала.
Благородството на кръвта.
Синята ми вена пулсира
в стремеж към чистота
Ще пречистя с меча
душата на мрачната вода.

напиши импровизация по това мое стихотворение  

ChatGPT 1 / 2

Огънят пламти, метала изпитва, Истина се роди в неговия плам. Като благородността на кръвта, Сърцето ми бие в това утро там.

 

Вената ми синя пулсира, Стремяща се към чистота и свобода. В душата ми жадувам да пречистя, Мрачната вода, водеща в пустинята.

 

С меча в ръка ще възвърна яснота, Ще премахна сенките от мрака. Отвътре ще разпръсна илюзиите, Светлина ще донеса истинска и ярка.

 

Огън и меч се преливат в тази битка, Като символи на воля и смелост. В неговите пламъци ще се пречистя, Сърцето ми ще намери себе си отново.

 

И така, в този поход към истината, Огънят и мечът ще ме водят напред. С тях като оръжия на честта и достойнството, Ще намеря пътя към вечния светлинен свят.

 

 

втора версия

В свят, където огънят е съдия, металът трябва да премине през изпитание. Но в неговата благородна кръв, виждам сила и чест в изобилие.

 

Синята ми вена пулсира със страст, жаждае за истината и светлината. Със смелост и решителност напредвам, по пътя към пречистване и свобода.

 

С меча в ръка, съм готов да се изправя срещу мрачната вода, която плъзга. Нейните сенки ще се разпилят пред мен, душата да избистри от всяка мътна тревога.

 

Тъй, в огън и истина се обвивам, с чистота и смелост, без страх и колебание. И така, с пречистена душа и светъл път, напредвам към истината, към прозрение.

 

Инцендиум веритас - пламъкът на истината гори, пречиства метала и душата ни заздравява. В търсене на светлината, с пламъка в сърцето, продължавам да вървя, вярата моя да изгаря.

 

 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 406465
Постинги: 603
Коментари: 347
Гласове: 188
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031