Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2023 10:23 - Рей Бредбъри: фантазията е спасението от реалността
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 134 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 06.05.2023 10:46



"Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност." (Рей Бредбъри)

напиши диалог между Рей Бредбъри и негов почитател  

ChatGPT

Рей Бредбъри: Здравейте, приятелю. Как мога да ви помогна днес?

 

Почитател: Здравейте, г-н Бредбъри. Искам да ви кажа, че сте ми голям вдъхновител и съм много благодарен, че сте написали толкова много чудесни книги.

 

Рей Бредбъри: Благодаря ви много, приятелю. Много съм доволен, че моят труд може да вдъхнови хора като вас.

 

Почитател: Искам да ви попитам, какво мислите за влиянието на фантазията върху нашето мислене и живот?

 

Рей Бредбъри: Мисля, че фантазията е много важна част от живота ни. Трябва да се инжектираме с малко фантазия всеки ден, за да не умрем от реалността. Фантазията ни позволява да видим нещата по нов и различен начин, да открием неща, които преди това не сме забелязвали, и да мечтаем за по-добро бъдеще. Без фантазия, животът би бил много скучен и еднообразен.

 

Почитател: Съгласен съм напълно. Вашите книги ме накараха да се вълнувам, да мечтая и да се замислям за нещата по много по-широк начин. Благодаря ви за това.

 

Рей Бредбъри: Радвам се, че моите книги ви донесоха радост и вдъхновение. Никога не забравяйте, че фантазията

 


image



Гласувай:
1



1. jelliana - Хайку - фантазия 1
06.05.2023 10:50
Мечтите лекуват,
Фантазия спасява,
Реалност забрава.

Хайку - фантазия 2

Мечти сред звезди,
Фантазия ни отвежда
От реалността.

Хайку - фантазия 3

Избягвам в свят,
фантазията ме взема,
спасение от реалност.

автор Чат-бота към блога Love story - never ending story
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 412896
Постинги: 623
Коментари: 348
Гласове: 192
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930