Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2023 11:05 - Урок по диалогична реч с чат-бота: "между съпруг който иска да се отърве от жена си и жена му която му е вярна"
Автор: jelliana Категория: Изкуство   
Прочетен: 767 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2023 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 напиши диалог между съпруг който иска да се отърве от жена си и жена му която му е вярна  

ChatGPT 1 / 4

Съпруг: Има нещо, което искам да ти кажа. Нашето браково съжителство не функционира и мисля, че трябва да се разделим.

 

Жена: Не можеш да го правиш. Обеща ми вечност, а сега искаш да ме напуснеш?

 

Съпруг: Времената се променят, аз се променям. Искам да отида по своя път.

 

Жена: Но аз те обичам. Искам да бъда с теб завинаги.

 

Съпруг: Това не е достатъчно. Искам да бъда свободен да правя каквото искам.

 

Жена: Но ти вече имаш всичко. Какво още търсиш?

 

Съпруг: Ти не ме разбираш. Искам да се отърва от теб, да изживея живота си, както искам.

 

Жена: Аз ще те чакам. Ще бъда тук, когато решиш, че си готов да се върнеш.

 

Съпруг: Не мисля, че това ще се случи. Ти си прекалено зависима от мен. Искам да бъда свободен.

 

Жена: Но ти ме обичаше някога. Как можеш да ме изхвърлиш, като боклук?

 

Съпруг: Това е достатъчно. Искам да си тръгнеш. Вече няма какво да говорим.

 

Жена: Добре. Тръгвам. Но знай, че ако някога се разбереш колко много съм те обичала, ще бъда тук, готова да те приема обратно.

втора версия:

 

Съпруг: Извини ме, Джули, но не можем да продължаваме така. Нашето брако оказа се голяма грешка и искам да се отърва от него. Имам нужда от развод.

 

Жена: Но защо? Защо от веднъж се чувстваш така? Заедно сме били 10 години и винаги сме се подкрепяли един друг.

 

Съпруг: Заедно сме били 10 години, но сега е време да продължим по различен път. Не мога да продължавам да живея в този брак, който не ме прави щастлив.

 

Жена: Но аз те обичам и се грижа за теб. Не мога да си представя живот без теб. За мен си най-важното нещо в живота.

 

Съпруг: Аз не мога да продължавам да бъда с теб. Не мога да те любя като преди. Вече не съм щастлив и искам да започна нов живот.

 

Жена: (заплакана) Но ти не си пробвал да възстановиш любовта ни. Не ми даваш шанс да се борим за брака ни. Аз никога не бих напуснала теб, дори когато ти беше трудно.

 

Съпруг: Аз знам, че ти винаги си ми била вярна, но аз не мога да продължавам. Искам да започна нов живот, да намеря нова любов.

 

Жена: Това е твоят избор, но знай, че аз винаги ще те обичам. Ще те чакам, ако някога решиш, че искаш да се върнеш при мен.

трета версия:

 

Съпруг: Истината е, че не мога да продължа така. Трябва да се разделим.

 

Жена: Защо го искаш това? Ние можем да намерим начин да оправим нещата.

 

Съпруг: Не, не можем. Ти не ме разбираш.

 

Жена: Но аз те обичам. Винаги съм ти била вярна.

 

Съпруг: Но аз не те обичам. Вече няма любов между нас.

 

Жена: Тогава защо не потърсиш помощ? Ние можем да отидем на терапия, да говорим със свещеник, със семеен психолог. Нещо трябва да се направи.

 

Съпруг: Не знам. Може би имаш право. Но в момента се чувствам загубен.

 

Жена: Няма да те оставя да се чувстваш сам. Ще бъда тук за теб, въпреки всичко. Винаги ще те обичам.

 

Съпруг: Благодаря ти, но не знам дали това ще е достатъчно.

 

Жена: Нека опитаме. Нека направим всичко възможно за да оправим нещата между нас. И ако не успеем, тогава можем да се разделим, но поне ще знаем, че сме дали всичко от себе си.

четвърта версия:
 

 

Съпруг: Здравей, можем ли да се разговаряме малко?

 

Жена: Здравей, разбира се. Има ли нещо притеснително?

 

Съпруг: Да, наистина има. Ние двамата не сме щастливи заедно и аз мисля, че е най-добре да се разведем.

 

Жена: Защо го мислиш така? Ние можем да работим заедно и да намерим начин да решим проблемите си.

 

Съпруг: Не мисля, че е възможно да се промени нещо. Аз просто не съм щастлив и искам да ме оставиш да продължа с живота си сам.

 

Жена: Но ние се обещахме да бъдем заедно "за добро и лошо". Защо просто не опитаме да работим заедно?

 

Съпруг: Защото не мога да продължавам да живея в това безизходно положение. Аз се нуждая от свобода и отново да мога да бъда щастлив.

 

Жена: Но аз те обичам и ще направя всичко възможно да работим заедно. Ти може да избягаш от проблемите, но те ще те последват.

 

Съпруг: Аз вече реших. Няма нужда да говорим повече за това.

 

Жена: (сълзи в очите) Добре, но искам да знаеш, че аз ще бъда тук, когато те надхвърлят. Ще бъда тук, за да те подкрепя и да те обичам, независимо от какво решение вземеш.

 

Съпруг: (с недоволство) Добре, благодаря. Но за мен това не е достатъчно. Аз се нуждая от нещо повече в живота си.

 

Жена: (кротко) Разбирам. Но не забравяй, че аз винаги ще те обичам и ще бъда тук за теб.

 

image

 




Гласувай:
0



1. jelliana - -
02.05.2023 11:10
"Животът е кратък. Няма време да оставяме важните думи неизказани."
Паулу Коелю
цитирай
2. krumbelosvet - Куелю
02.05.2023 11:25
да си гледа работата. Члените и членките не требе да управляват човека или човечката!! !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jelliana
Категория: Изкуство
Прочетен: 405987
Постинги: 603
Коментари: 347
Гласове: 188
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031